De JO15 is niet te stoppen.

Bieslo JO15-1JM

ST Grashoek/Koningslust JO15-1JM

3e klasse Zwaluwen Jeugd Beker (1e fase) 08

1 oktober 2022 13:00

J.J. Timmermans

Sportpark De Solberg
Sint Antoniusstraat 17
5954NA
BEESEL

Na twee thuis overwinningen tegen Herten en Bevo moest de JO15 vandaag naar Beesel.
Op het sportpark de Solberg werd op een drassig veld de wedstrijd tegen Bieslo JO15-1 gepeeld.
Gezien de stand, een wedstrijd die 3 punten zou moeten opleveren.
Daar waar het twee jaar geleden een boeiende pot voetbal opleverde met veel fysieke strijd en eindigde in een 1-0 nederlaag en Grashoek met 10 man kwam te staan, was de JO15 vandaag de grote favoriet.
Grashoek begon goed aan de wedstrijd en gaf Bieslo meteen het gevoel dat er niets te halen viel vandaag.
Het was Lars Timmermans die op aangeven van Stan Verhaegh de score opende en de 0-1 op het scorebord noteerde.
Niet veel later scoorde Niek Smeets met een droge knal de 0-2.
Vlak voor rust werd de stand op een comfortabele 0-3 gebracht. Luuk Gloudemans schoof vanuit de verdediging goed in en werkte de bal tegen de touwen.
Na rust voerde Grashoek het tempo op en werd er erg goed voetbal op de natte grasmat gelegd.
Ties Kuijpers maakte de 0-4 en Lars zorgde met nog 4 goals voor een 0-8 overwinning.
Dik verdiend want de JO15 was heer en meester in het Drakendorp.
Het was vandaag totaal een andere wedstrijd dan twee jaar geleden, maar er was ook weer een gelijkenis.
Want ook vandaag eindigde Grashoek niet met 11 man.
Een speler van Grashoek wilde van de scheidsrechter een pannenkoek en die nam dat wel letterlijk en ging er zelf eentje halen.
Na een kleine oponthoud werd de wedstrijd sportief uitgespeeld en werd er na de wedstrijd excusus gemaakt. Mooi dat het zo werd opgelost, een compliment voor allemaal.
Wederom een zeer knappe presatie van onze JO15, die na 4 wedstrijden fier bovenaan in de bekercompetitie staan en volgende week tegen HBSV zich kunnen plaatsen voor de volgende bekerronde.
Dat willen jullie toch ook niet missen!!!