Uit de oude doos

Huldiging oude kantine 1996

Jaarvergadering 1996 Jol en Corry Bos krijgen een KNVB onderscheiding voor hun verdiensten. Op de achtergrond vlnr Ber Verhaegh, Frans Janssen, Peter Haenraets en Frits Cruijsberg. De persoons rechts voor op de foto is een KNVB functionaris.

Organisatie comité van het 50 jarig 1984

1984 Het organisatie comité van het 50 jarig bestaan. Staand vlnr Piet van Ool, Hub Houben, Frens van Oijen, Nol Hanraets †, zittend vlnr Theo van Mullekom † en Wim Verhaegh †

Actie foto uit de jaren 50

Over deze mooie actie foto uit ons archief is weinig bekend. De foto zal ergens in de jaren vijftig gemaakt zijn maar wie erop staat en waar en tegen wie de foto gemaakt is in onbekend bij de redactie.

Toppunt van sportiviteit

Artikel uit het Dagblad van Noord Limburg dinsdag 30 mei 1989.

Shirt sponsor Fleuren sport

Jack Hunnekens wordt begin jaren tachtig gefeliciteerd door Shirt sponsor Peter Fleuren. Op de achtergrond kijken toe, Piet Fleuren, Martien Mooren, Frits Joosten trainer Lei Houben en Piet Houben.

Stiekem biertje tappen

Wouter van der Sterren en Bram en Nicky Fleuren waren er al vroeg bij met bier drinken. In een onbewaakt moment dat Pap en Mam even niet keken zagen zij hier hun kans om een pilsje te tappen bij het buurttoernooi.

Tiroler avond SV Grashoek

Onze activiteitencommissie organiseert al jaren feestavonden. Deze foto is genomen in de jaren negentig toen er een Tiroleravond werd georganiseerd. Hubke Houben heeft een toepasselijk pakje aangetrokken en wij zien Gerard Pijnenburg nog eens met haar op deze foto.

St Nikolaas op bezoek bij SV Grashoek

Een sinterklaasviering stond vroeger jaarlijks op de jeugdkalender. Op de foto is Frens van Dijk duidelijk herkenbaar in het midden achter Sinterklaas.

Veteranen SV Grashoek schenken naambord de Peelrand

De veteranen schenken S.V. Grashoek een nieuw naambord dat jarenlang de ingang van de Peelrand heeft versierd.  De foto is waarschijnlijk in 1976 bij het kampioenschap van het eerste genomen.

Bestuurs vergadering in de openlucht

In 2000 bij de bouw van de kantine werd bij gebrek aan een betere ruimte en door het goede weer vergaderd door het bestuur in de gesloopte kantine.