SV Grashoek lockdown kalender

27 april 2020 19:45

In deze tijd met COVID-19, dat gepaard gaat met social distancing, is de behoefte groot om leuke dingen met elkaar te doen. Helaas is dat op dit moment niet de juiste keuze, en zijn we ook bij SV Grashoek gaan kijken naar alternatieve oplossingen.

Dit heeft ons gebracht op een heuse SV Grashoek Lockdown kalender. Het wil zeggen dat er een aantal activiteiten georganiseerd worden waarbij de maatregelen in acht genomen worden, maar we toch met wat leuke activiteiten binding kunnen houden met SV Grashoek.

Het geld dat we door deze activiteiten ophalen, wordt voor een gedeelte gebruikt om de oudere mensen in Grashoek in het zonnetje te zetten! Kijk dus snel naar de activiteiten die georganiseerd worden en geef je op!

svgrashoek-lockdown-kalender.jpeg