19-1 winst in de 2de wedstrijd van het seizoen!

Kwiek Venlo 5 (zon)

Mannen, 2, 5e klasse 10

8 oktober 2017 12:15

Gerard Pijnenburg

Onze 2de wedstrijd van het seizoen is een wedstrijd die we nog wel even blijven onthouden. Na de nederlaag en het slechte spel van vorige week was er vandaag een wedstrijd met weinig uitdaging. Dit resulteerde in een 19-klapper.

Voor rust werd er in totaal 11 keer gescoord, en hielden we nul door een prima redding van doelman Job Teeuwen. De leider beloofde een rondje bij een 20-0 overwinning of hoger, maar dit is na de rust niet meer bereikt. De complimenten naar de tegenstanders, die deze wedstrijd sportief uit hebben gespeeld.
Omdat het te veel is om elk doelpunt te onthouden en beschrijven, hierbij enkele (verassende) hoogtepunten.
-  Onze 3 aanvallers, Puk, Wouter en Robin, scoorden vandaag allemaal een hattrick.
-  Mark Crommentuyn, wist vandaag 2 keer te scoren, zelfs 1 keer met het hoofd.
-  Er werd vandaag direct gescoord uit een vrije trap, wat al lang niet meer gebeurd is in Grashoek 2.
-  Oud-keeper Andy Hunnekens scoorde vandaag, en ook nog eens met een schot buiten het strafschopsgebied.
-  Thom van Mullekom wist vandaag ook te scoren, met een fraaie kopbal. Net nadat hij de bal vanaf 1 meter van het doel tegen de lat aanwerkte.
-  Dit seizoen hebben we na 2 wedstrijden al 70% van de doelpunten gemaakt die we vorig seizoen in 17 wedstrijden scoorden.

De eerstvolgende competitiewedstrijd staat op 29 oktober gepland, thuis tegen het 2de elftal van RKSVN.