Grashoek wint derby Koninglust met 3-0

Koningslust 1 (zon)

Mannen, 1, 5e klasse D

13 april 2018 18:30

Na een paar mindere wedstrijden stond Grashoek er op het moment toen het nodig was. Met een duidelijk 0-3 was Koningslust kansloos. Grashoek voetbalde vanaf de eerste minuut met het mes tussen de tanden en gaaf de gastheren geen enkele minuut het gevoel dat er ook maar iets te halen viel vandaag. Raoul Bennebroek was weer fit en liet dat heel duidelijk zien met 1 assist en 2 doelpunten in de 31 en 48 minuut. Bas Gloudemans scoorde het andere doelpunt dat al in de 8e minuut viel. Het hele team van trainer Nelis Luijten verdiende een dikke pluim. Ieder ging er voor de volle 100% voor. Zelfs doelman Koen Clephas die een hele rustige avond had stond er op het moment suprême toen hij in de 87e minuut een penalty stopte. Lees voor een verder uitgebreid verslag de site van Koningslust.

Door John Janssen