Overtuigende zege JO17-1 met dubbele cijfers

Lars Deckers (schot)
... (schot)
Job Janssen (schot)
Job van Mullekom (intikker)
Assist: Lars Deckers
Lars Deckers (schot)
Assist: Rik Peeters

Onder 17, JO17-1, 3e klasse 401

23 september 2017 14:00

Vandaag de start van de competitie tegen Mvc'19 uit Maasbree. We moesten weer wat puzzelen om 11 fitte spelers op de mat te krijgen. Harmen Schilder en Joep Gommans waren bereid om ons uit te helpen en deden dit uitstekend.

Onze jongens waren de gehele wedstrijd de bovenliggende partij, toch was de beginfase slordig in de eindpass en dus onnodig balverlies. Het tempo lag ook te laag maar toch lag de winst vandaag in het proberen op te bouwen van achteruit wat goed ging zoals op de training geoefend deze week. De gehele achterhoede speelde een uitstekende pot, met name Rik speelde erg goed vandaag.

Na een kwartier spelen werden de aanvallen beter en kwamen we er een meerdere keren gevaarlijk uit. Dit resulteerde in de 1 en 2-0 door Job Janssen. de 3e treffer werd gemaakt door Lars en de enige tegentreffer van vandaag viel ook voor de rust na een foutje van Kai die verder een puike partij speelde.

In de rust werd door de leiding medegedeeld dat het baltempo omhoog moest, dit konden onze gasten zeker niet volgen. Onze jongens pikte dit in de 2e helft perfect op en de ene na de andere treffer viel na goede combinaties en aanvallen. Het is te veel om alle doelpunten te beschrijven maar als de keeper van Maasbree niet zo goed keepte waren er nog meer goals gevallen. Na rust scoorde nog Harmen 2x, Job Janssen, Vinnie 2x , Lars, en onze goalgetter Job v Mullekom 2x.

Als we het spel van de 2e helft door kunnen zetten volgen er nog meer mooie wedstrijden. Nu is het zaak om dit ook tegen de betere ploegen voort te zetten. As zaterdag op naar Reuver.