Het regent, het regent………..

Grashoek JO11-1

MVC'19 JO11-2

Onder 11, JO11-1, 2e klasse 401

30 september 2017 10:30

Ramon Janssen

Nadat er behoorlijk wat regen was gevallen in de nacht en ochtend was het bijna droog toen onze mannen aan de bak moesten tegen Maasbree.

Vol goede moed werd er gestart na de nederlaag van vorige week.

Maasbree kwam echter al direct vanuit de hoek opzetten met een mooie aanval die gestopt werd door Luuk.

Paar minuten later weer een aanval van Maasbree vanuit diezelfde hoek. Helaas was dat het eerste doelpunt voor Maasbree.

Grashoek kwam diverse keren goed aan de bal; solo van Lars, mooie actie Tren naar Dominik, schot van Vinnie, maar helaas lukte het niet om de bal in het net te krijgen!

0-4 stond er op het bord bij de pauze.

Ook in de tweede helft werd er over en weer gespeeld, maar lukte het Grashoek niet om het af te maken; een mooi schot van Tren, Els die een centimeter te kort kwam, Ryan en Dinand die gestopt werden door de tegenstander en ook Giel miste doel.

Maasbree was een geoliede machine die alle kansjes goed benutte en met name voorin erg sterk was. Door super keepwerk van Luuk werd de eindscore 0-9 en werd Luuk ook man of the match genoemd vanuit de supporters!

Kom op jongens en meid….volgende week weer een kans!