Mooie wedstrijd

Onder 11, JO11-1, Groep 2 42

16 september 2017 10:00

Bruheze -Grashoek 0-2

Om 9.00 vertrokken we naar een vrij nieuw voetbalcomplex in Helmond. Er werd gespeeld op kunstgras. Na 2 minuten hadden we al een tegencorner. Gelukkig hadden we Luuk in de goal staan die ervoor zorgde dat de bal niet in de goal terecht kwam. 6 minuten later waren wij aan de beurt voor onze eerste corner. Dominique had de eerste kans om een goal te maken maar schoot hem helaas bij de keeper in de handen. Daarna hadden we onze Luuk weer die ervoor zorgde dat er geen tegengoal viel. Na 20 minuten spelen kwam Tren met een zeer mooie actie vanuit links maar schoot de bal helaas hard tegen de paal.

Pauze.

Na 1 minuut spelen in de 2e helft gaf Dominique een mooie voorzet aan Ryan maar helaas niet in de goal. Mooi samenspel. Bijna een kwartier in de 2e helft kwam Lars vanuit achter en goal!! 0-1. Yes. We zagen steeds meer dat er mooi samengespeeld werd. Zo ook de actie van Ryan, Els en Vinnie. Helaas kwam hier geen goal uit maar ze waren lekker aan het spelen. Giel kwam ook nog een aantal keren vanuit rechts naar de goal maar werd zeer verhinderd door onze onvriendelijke tegenpartij. Hierna deed Lars nog een doelpoging maar deze ging net naast de goal. Toen kwam Luuk nog met een mooie redding waarvan de bal uit een corner kwam. Om 10.54 kwam Vinnie met een mooie pass naar Lars en knal goal 0-2! De tegenpartij zag het niet meer zitten. Er ging zelfs een tegenspeler op het veld zitten. Ryan speelde nog een mooie bal naar Lars maar de keeper kwam goed uit waardoor er geen derde goal kon vallen. Het was een mooie wedstrijd om naar te kijken. Er werd goed verdedigd, goed gekeept en goed samengespeeld waardoor er gewonnen werd. 0-2 super gedaan heren en dame! Na het douchen kregen we van onze spelers te horen dat de tegenpartij vaak een grote mond hadden tegen de hun.