De eerste winst !

Onder 11, JO11-1, Groep 2 42

9 september 2017 10:00

Wedstrijd Laar - Grashoek / 9-9-2017

Na vorige week het verlies tegen Liessel, vol goede moed gestart met de aftrap in Weert. En dat was te zien! Er werd meteen ingezet op een eerste aanval, na een ingooi was er een knappe actie van Tren, helaas eindigde de bal tegen de lat. Niet veel later kwam ook Giel tot de aanval, de bal ging achter en de corner werd genomen door Lars, maar ook deze bal raakte het doel niet. In de 10e minuut wederom aanval Tren, achter, en corner genomen door Giel, de bal bleef duidelijk aan dezelfde kant, kwam terug bij Tren  en na een schot van Giel tegen de paal weer een goeie actie, helaas zonder resultaat. Er volgde een sjieke pass van Els richting Ryan die zich probeerde door de boys van Laar te worstelen. Hierna een aanval vanuit Laar die ver langs geschoten werd. Weer terug naar de goeie kant, mooie pass van Vinnie richting Lars die helaas net langs schiet. Vervolgens een geel-zwart super team te zien, goed overgespeeld en gekeken van Els naar Giel- Vinnie en vervolgens Lars die hem net verkeerd op de voet krijgt, jammer maar een knap staaltje teamwork! Hierna weer een kans van Giel, die mist, vervolgens een fantastische assist van Lars, en Giel knalt de bal er mooi in, GOAL!   0-1 in de 16e minuut. Daarna volgen er nog enkele corners waar Dominik en Vinnie helaas net missen. Weer een kans van Laar, maar Luuk staat als een top kieper in de goal en dat laat hij zien. Het blijft 0-1 in de rust.

2e helft opent Laar de aanval, wordt een corner, maar mist het doel van Luuk. Laar wil door en Dinand verdedigd goed maar krijgt een bal flink hard tegen zijn been en moet helaas even gewisseld worden. Vervolgens even later vrije trap van Laar en deze was door Luuk helaas niet te stoppen…1-1 is een feit. Snel terug naar de ander helft! Vinnie neemt een corner en Els krijgt een kans mar gaat helaas net achter. Even later verdedigd Els een actie van Laar, klasse! Hierna weer een mooi potje overspelen, en volgt een goeie actie van Ryan, maar helaas weer mis. Uit een corner van Vinnie volgt hierna een hele sjiek actie, wederom van Vinnie en Laar maakt hierdoor een eigen goal, 1-2 ! De heren en dame zijn vandaag echt in vorm, nog een kans van Dinand en Dominik, maar helaas niets meer te juichen langs de kant, maar de winst is DIK VERDIEND binnen!