Een goede door de weekse wedstrijd

Haelen JO13-2

ST Grashoek/Koningslust JO13-1JM

Milan Peeters (intikker)
...
Luc van Oijen (intikker)
Luc van Oijen (intikker)
Luc van Oijen (volley)
Assist: Teun Janssen

Onder 13 zaterdag, JO13-1, 3e klasse 401

18 mei 2017 19:00

Op een doordeweekse avond moetsen we een inhaalwedstrijd spelen in en tegen Haelen. Het was warm weer en tegen een op papier gelijkwaardige tegenstander konden we een goede stap zetten een vaste 3de plaats in de competitie en wellicht misschien nog wel iets meer. Direct na de aftrap waren we heel erg onrustig in het spel, het leek van tijd tot tijd wel een flipperkast. Toch wisten we de bal voorin goed vast te houden en waren we gevaarlijk. De eerste enorme kans kwam echter in de 11de minuut voor de tegenstander waar een doorgebroken speler alleen op keeper Karst kon afgaan, die een geweldige redding in huis had en hij behield de nul. Bijna direct na deze kans was het onze beurt. Met een aanval aanval over rechts uit het boekje via Jelle kon Milan de bal in het doel tikken. Na deze eerste treffer brachten we onszelf opnieuw onnodig in de problemen en via een corner werd de gelijkmaker gescoord. We raakte niet in paniek en we bleven goed gepositioneerd staan. Dit bracht ons uiteindelijk de goede overwinning. in de eerste helft mocht Luc met 2 bijna identieke aanvallen zoals ook de eerste treffer was via een intikker scoren, opnieuw na goed voorwerk van Jelle. In de 2de helft was de spanning uit de wedstrijd en we scoorden nog 1 keer vanuit een corner van teun. Met een volley direct uit de lucht na de corner schoot Luc de 1-4 in het doel en dit was ook de eindstand.
Opnieuw hebben we een gedegen goede wedstrijd gespeeld en we hebben er nu nog 1 te gaan.
Jongens bedankt voor de inzet, namens de coaches/trainers, Anton, Sander, Richard en Jeroen.