De laatste wedstrijd van het seizoen

VV HEBES JO13-2

ST Grashoek/Koningslust JO13-1JM

...
Assist: Mick Dircks
Luc van Oijen (intikker)

24 mei 2017 19:00

Op een zonnige avond in Beegden, op dezelfe dag dat Ajax de Europa League finale tegen Man-United moest voetballen, mochten wij op een fantastisch mooi veld de laatste wedstrijd van het seizoen spelen. Het had geen invloed meer op de ranglijst, want bij zowel winst of verlies bleven we 3de staan. Van de jongens werd gevraagd door te gaan op het niveau zoals we ook afgelopen weekeind hebben laten zien op het toernooi in Koningslust, waar we 2de waren geworden achter een beter Meijel, wat ons in de finale had verslagen. Na het fluitsignaal begonnen we echter wat stijfjes en we konden niet echt een vuist maken. Al heel snel, met een steekbal brak de tegenstander door onze verdediging en kwamen op voorsprong. De wedstrijd begon hierna wat te kantelen en onze jongens begonnen enkele kansen te krijgen, en vlak voor rust brachten ze de stand, na een goede aanval over rechts, in evenwicht.
Direct na rust was de wedstrijd helemaal voor ons en hebben we geconcentreerd gevoetbalt zoals we dit kunnen. Iedereen haalde zijn niveau en we konden de stand uitbreiden naar een goede overwinning 1-4.
Wij als leiding zijn heel trots op de ontwikkeling die onze jongens hebben doorgemaakt. Er is een heel goed seizoen gedraaid en iedereen heeft hierin zijn maximale bijdrage geleverd.
Nogmaals dankjewel aan alle spelers en wellicht tot een volgend seizoen.

Groet,
Richard, Anton, Sander en Jeroen.