Panningen Veteranen - Grashoek Veteranen

Paul Strik (solo)
... (kopbal)

25 maart 2017 17:00

Gister stond de partij tegen de buren op het programma, Panningen.
Al vrij snel kwamen we op achterstand. Volgens vele was het buitenspel. Volgens de scheids niet. Grashoek liet het er niet bij zitten en ging in de aanval. Het was Richard Janssen die de stand gelijk trok na goed voorbereidend werk van Leon Alards. Het was een gelijk opgaande partij met af en toe goed voetbal.

Na de rust ging Grashoek op zoek naar de voorsprong. Leon Alards reageerde zeer attent op de bal die terug kwam van de lat en zette de stand op 1-2. Niet veel later stuurde Richard Janssen Paul Strik allen op de keeper af die de stand op 1-3 zette. Tot zover had Grashoek de wedstrijd in de hand en kregen de kansjes om de voorsprong uit te bereiden. En ook de zeer goed keepende Hans van Sleeuwen wist wat kansjes van Panningen onschadelijk te maken. Tot 2 minuten voor het einde. Panningen maakte met een mooi schot de aansluitings treffer. En jawel hoor in de aller laatste minuut konden ze de stand nog gelijk trekken 3-3. Dit voelde voor de mannen van Grashoek als een verlies partij na een lekker potje voetbal wat Grashoek had verdiend te winnen.