Grashoek Veteranen - Sportclub Irene Veteranen

Grashoek Veteranen

Sportclub Irene Veteranen

18 maart 2017 17:00

Na twee verlies partijen ( Maasbree en Helden ), hebben we nu weer een reden om iets te plaatsen.

Gister kwam sportclub Irene op bezoek in de regen. Het was Richard Janssen die de score opende 1-0. Jacques Janssen is de laatste tijd goed op dreef en maakte er 2-0 van. Richard Janssen maakte ook de 3-0. Dit was de ruststand maar die had ook veel hoger kunnen zijn omdat we het vizier niet helemaal scherp hadden staan en ook omdat de zeer ervaren keeper een sta in de weg was.

De tweede helft zijn er heel wat omzettingen gedaan van beide kanten. Het was wederom Jacques Janssen die snel na de rust het net wist te vinden 4-0. En toen was de tegenstander kapot gespeeld. Daarna was het Paul Strik die de 5-0 maakte. De 6-0 kwam wederom van de voet van Jacques Janssen die zo zijn hattrick maakte. Roger van Gemert mocht het proberen vanaf de strafschop stip en maakte er 7-0 van. Paul Strik maakte nog de 8-0. En Roel Sprenkels maakte de 9-0 en dit was ook een strafschop.

Het had ook in de dubbele cijfers kunnen lopen maar daarvoor werden er te veel kansen gemist. Volgende week gaan we naar de buren in Panningen. De wedstrijd begint iets later dan normaal 17.30.