Grashoek 2 (zon) - vvVOS 1 (zon)

vvVOS 1 (zon)

Wouter v.d. Sterren (afstandschot)

Mannen zondag, 2, 5e klasse 14

14 mei 2017 12:15

Luc Steeghs

Op een zonnige Peelrand werd er op de dag van de afsluiting van het seizoen gevoetbalt tegen vvVos 1. Een wedstrijd met 2 teams die onderling om de 8ste plek moesten vechten.

Nadat er werd afgetrapt, werd er duidelijk dat het een spannende wedstrijd ging worden, met genoeg ruimte op het veld. Er waren kansjes over en weer, maar de 0-0 stand bleef staan tot Wouter van der Sterren de bal kreeg en vanaf zo'n 25 meter uithaalde. De keeper verkeek zich op de bal en kon de bal niet uit het doel houden. Voor rust kwamen er nog kopkansen voor Thom van Mullekom en Puk van Oijen, maar deze gingen er beide niet in. Een terechte 1-0 stand bleef op het scorebord staan bij rust.

In de 2de helft ging vvVos op zoek naar de gelijkmaker. Dit zorgde ervoor dat er genoeg ruimte lag voor Grashoek om de score te verdubbelen. Helaas werden de mogelijkheden niet benut omdat de aanvallen niet goed uitgespeeld werden. vvVos kreeg ook kansen. Om te beginnen met een strafschop, maar die werd tegengehouden door 'penaltykiller' Andy Hunnekens. Andy keepte een prima wedstrijd, en hield het team op de been. Toch viel er op het einde nog de gelijkmaker. Bij een corner kopte vvVos de 1-1 erin, en werden de punten gedeeld.

Ook werd er nog de kapotte voetbalschoen uitgereikt. De prijs van de slechtst spelende voetballer had 3 nominaties uit Grashoek 2, en werd gewonnen door Twan Hunnekens. Jammer voor Thom van Mullekom, maar ook die prijs wist hij niet binnen te slepen. Met 14 punten uit de laatste 7 wedstrijden is er een stijgende lijn gekomen bij Grashoek 2. Dit geeft vertrouwen voor volgend seizoen.