Een wedstrijd met veel inzet

Jelle Peeters (penalty)
Jelle Peeters (penalty)

5 november 2016 12:00

L. Janssen

Met nog enkele teams stonden we allemaal op de 2de plaats en de tegenstander uit Meijel stond op gelijke hoogte. Het was een wedstrijd die duidelijk zou maken of we ons met de beste konden gaan meten.

Meijel ging erg voortvarend van start en overrompelde onze jongens. Ons middenveld en de verdediging kwam enkele keren, soms onnodig, onder druk en door doelpunten in de 4de en 6de minuut was het al snel 0-2. De koppen gingen echter niet hangen en de wedstrijd kreeg een ander gezicht. Er werd enkele keren goed gecombineerd en door goed doorzetten in de 13de minuut werd Jelle in de 16 meter gevloerd en er volgde een penalty en deze werd onberispelijk door Jelle ingeschoten, 1-2 en het geloof was er weer. Na de aftrap werd er direct goed druk gezet en er volgde een aanval uit het boekje. Na een steekpas kwam Luc alleen voor de keeper te staan en ook hij werd getorpedeerd en opnieuw volgde er een penalty. Deze werd weer door Jelle goed ingeschoten en de stand was weer gelijk 2-2. Toch bleek Meijel een maatje sterker en waren iets feller. We kregen de bal niet meer goed weg en we kregen veel corners tegen. Meijel scoorde in de 25ste minuut de 2-3 en hiermee gingen we rusten.

In de 2de helft verloren we direct na de aftrap al weer snel de bal en net als in de 1ste helft werd er direct door Meijel geprofiteerd en in de 32ste minuut werd de 2-4 gescoord en dit bleek de genadeklap te zijn. De wedstrijd ging vervolgens op en neer, met een iets sterker Meijel die opnieuw het net vonden in de 44ste minuut. Meijel zakte wat terug en we kregen 2 enorme kansen na goed veldspel, maar die wilde er niet in. Luc mocht in de 58ste minuut na een steekpas en een solo tussen 2 verdedigers door nog wel scoren en de stand was 3-5. In de allerlaatste minuut, na een goede aanval, bracht Meijel de eindstand op het bord 3-6. Ondanks de verloren wedstrijd is er wel hard gewerkt. De fans en wij als trainers/leiders hebben een leuke wedstrijd gezien en we hopen dat we volgende week meer geluk zullen hebben. Jongens bedankt en veel plezier op de trainingen.

De coaches/leiders Richard, Anton, Sander en Jeroen.