Grashoek in doelpuntenroes tegen RKSVV

13 augustus 2016 18:30

Keijsers

Door Piet Spee.

Grashoek heeft  de oefenwedstrijd tegen RKSVV uit Swartbroek met 8-0 gewonnen. Trainer Nelis Luijten kwam met een grote selectie van 19 spelers op de uitstekende grasmat van De Peelrand. Scheidsrechter was de heer Keijsers uit Velden. In de 10e minuut opende Sil van Sleeuwen de score 1-0.  Daarna kwam een periode dat de gasten Grashoek ver van het doel hielden en zelf regelmatig het doel van Koen opzochten. Tien minuten verhoogde Grashoek de aanvalsdruk waarbij Erwin Pijnenburg een uitblinkende rol speelde. Na 35 minuten werd het 2-0 door Luc Maessen na een goed voorbereidend werk van Chris Hunnekens.
Na de pauze brak het doelpuntenfestijn los.  Regelmatig werd de score opgevoerd naar 8-0 waarbij opvallend veel spelers bij waren betrokken. 47e min. Erwin Pijnenburg 3-0; 52e min. Chris Hunnekens 4-0; 54e min. Tim van Ophoven 5-0; 65e min. Sjoerd Rijs 6-0; 67e min. Joep Janssen 7-0; 78e min. Erwin Pijnenburg 8-0.