Werklust Grashoek wordt beloond

Grashoek JO11-1

E-pupillen zaterdag, E1, 2e klasse 404

19 maart 2016 9:30

Vandaag stond de wedstrijd tegen Heythuysen E2 op het programma.

Bij winst zouden we uitlopen op deze tegenstander maar bij verlies zouden ze gelijk komen met ons.

Op ons netvlies stond nog de laatste uitwedstrijd van de najaarscompetitie tegen dezelfde tegenstander, toen werd met ruime cijfers en de beste pot ooit van onze mannen gewonnen met 5-1.

Zou dit overtroffen kunnen worden??? Het antwoord hierop is ja!!!!!

Want de warming-up werd door de jongens op eigen initiatief supergoed uitgevoerd, wat tot een goede wedstrijdbeleving en start van de match leidde.

Na diverse aanvallen kwam de bal bij de sterk spelende Joeri die met een goede pass op Rens ervoor zorgde dat hij de bal voor het intikken had, 0-1!!

Daarna zakte we iets terug en kregen we twee goals om onze oren van een tegenstander die van een gelijk niveau was (en op sommige plaatsen fysiek wat sterker).

Na de ranja werd de beste helft die wij als begeleiding van deze jongens hebben mogen aanschouwen op de mat gelegd, de eerste helft was al goed, maar de tweede was echt super!!!!

Na een mooi uitgevoerde aanval via  Rens op Niek, speelde laatstgenoemde Joeri vrij die de aansluitingstreffer kon maken 2-2.

Even later zag het ernaar uit dat we op achterstand kwamen maar de paal bracht redding en een tegengoal werd bespaard.

In de laatste minuut besloot Neil om vanaf eigen helft een rush naar voren te maken en zodoende een drietal verdedigers op het verkeerde been te zetten, op rechts voor de goal aangekomen hield Niel het overzicht en legde de bal breed op de mee opgekomen Rens die zijn tweede van de ochtend kon maken.

Hiermee werd de eindstand op het scorebord gezet en konden de drie punten mee richting Grashoek genomen worden.

Jongens, geweldig gevoetbald samen!!

Complimenten van de leiding......

Volgende week staat de uitwedstrijd tegen ODA op het programma, we zijn benieuwd of deze reeks voortgezet kan worden