Grashoek E1 boekt eerste verdiende punten

RKVB E2

E-pupillen zaterdag, E1, 2e klasse 404

27 februari 2016 10:30

Vandaag stond de match Grashoek E1 tegen Baexem E2 op het programma, dit is de eerste wedstrijd in een dubbele competitie.
De weersgoden waren ons goed gezind want na een zeer natte koude periode stond de zon eindelijk weer eens stralend aan de hemel.
Dit gaf onze jongens duidelijk de energie die nodig is om wedstrijden winnend over de streep te trekken.
Want na eerst met 4-0 voor te komen kregen ze er maar 2 tegen, eindstand dus 4-2!!!

Door een goal na 15 minuten spelen van Joeri vanaf links komen we op 1-0, één minuut later zet Rens de 2-0 op het scorebord na een 2e assist van Neil.
Weer een paar minuten later, door een ingestudeerde corner maakt Niek er 3-0 van.
Na de verdiende ranja moest Job toch wel iets vaker aan de bak, en door enkele puike reddingen kon de 0 nog vast gehouden worden.
De mooiste goal van de ochtend wordt nu beschreven, een aanval van achteruit komt via Neil bij de opstormende Joeri die via links op de keeper afgaat met naast zich Niek.
Joeri behoudt het overzicht en speelt de bal breed naar de mee opkomende Niek die daarna de bal over de keeper wipt, 4-0.
Hierna krijgen we nog 2 goals tegen, één via een corner en één door een aanval dwars door het midden waar onze verdediging niet geheel goed stond.
De 3 punten zijn dus geheel verdiend en blijven dus mooi in Grashoek!

Komende week weer lekker trainen, aandachtspuntje wordt toch wel de ingooi, want die ging (volgens de uitstekend fluitende scheidsrechter John Janssen) te vaak verkeerd!!!