Grashoek oefende tegen Brevendia.

Brevendia 1 (zon)

Bas Maessen (schot)

17 januari 2016 12:30

Door Piet Spee.

Grashoek heeft in Stramproy een oefenwedstrijd tegen 4e klasser Brevendia met 4-2 verloren. Deze partij was gepland op De Peelrand maar door slechte terreinomstandigheden verplaatst naar het veld van de tegenstander. Grashoek miste enkele vaste krachten zoals Joep Janssen, Koen Clephas, Leike Cuijpers en Marcin. Toch werd het een nuttige oefenpartij op één van de bijvelden van Brevendia. Grashoek kwam na 10 minuten op 0-1. Erwin Pijnenburg zette op rechts een aanval op gang die die Chris Hunnekens de kans bood  de score te openen.  In de tweede helft tapte Brevendia uit een ander vaatje. Al snel werd het gelijk door Sil Wolter. 1-1. Jeroen Franken scoorde niet veel later de 2-1. Na 65 minuten kwam Grashoek weer op gelijke hoogte. Een vrije trap, genomen door Tim Koch, werd door Bas Maessen met de punt van de schoen doeltreffend verlengd. 2-2. Toch had Brevendia het laatste woord. Tim van der Heijden  en Jelle Heuvelmans zorgden voor de 4-2 eindstand.