SV Grashoek 2 zet lijn door van voor de winterstop: 5-2 verlies

Grashoek 2

Mannen zondag, 2, 5e klasse 13

28 februari 2016 11:30

Wegens afwezigheid van de correspondent, pakte samen met Joep P wel 3 punten, een zeer bondig verslag

Sv Grashoek 2 ging vanuit Ramones op weg naar Tegelen voor het einde van de winterstop.
Helaas werd er met 5-2 verloren. Dit was niet geheel terecht bleek uit de correspondentie na afloop van de wedstrijd aangezien het alle kanten op kon.
Allereerst werd er een penalty gegeven, wat achteraf geen penalty was, en deze werd benut: 1-0
Daarna herpakte Grashoek zich en maakte Teun er op aangeven van onze nieuwe versterking Joep Janssen 1-1 van. Grashoek kreeg genoeg kansen maar deze werden o.a. door Teun, Joep en Sil gemist. Tegelen maakte de kansen wel af en kwam zo op een 4-1 voorsprong. Daarna gaf Benny een bal buitenkant rechts, joep let op, en deze werd afgemaakt door Daan: 4-2. Tegelen maakte daarna nog een goal en dit bleek ook de eindstand 5-2. Tussentijds kreeg Benny ook nog een rode kaart wegens natrappen terwijl dit ook veels te zwaar gestraft was. Mede door de zwijgplicht van Bart Gommans (coach) is er voor gezorgd dat deze kaart niet mee telt in de komende wedstrijden.
Volgende week Reuver 2 om 10:30 in reuver.