Te groot verschil

ST Koningslust/Grashoek JO19-1

Sparta'18 A2

12 september 2015 15:00

Vandaag ontvingen de geelzwarten Sparta A2 op sportpark de Lust. Sparta dat uitkomt in de 2e klasse leek op voorhand een zware tegenstander. Niets was minder waar. ST Grashoek/Koningslust veegde de vloer aan met de mannen "oeht zerum" 10-0!
Gisteravond leek het nog onzeker of de wedstrijd doorgang kon vinden door 5 afmeldingen. Gelukkig kregen we hulp van Harmen Schilder en Ivo Schers beide C-spelers. Beide mannen hebben een puike prestatie geleverd en de nodige ervaring opgedaan vandaag.
Doelpunten:

Harmen Schilder 1x
Mike 2x
Ivo Schers 1x
Chris 2x
Sjoerd 1x
Rik 2x
Wouter 1x

Volgende week gaan we verder met het bekerprogramma thuis tegen DESM A1. Fijn weekend!