Een wedstrijd duurt 90 minuten!!

... (vrije trap)
... (schot)
Wouter Coolen (intikker)
... (kopbal)
Chris Hunnekens (vrije trap)

A-junioren zaterdag, A1, 3e klasse 401

7 november 2015 15:00

KGA1 heeft zichzelf tekort gedaan vandaag tegen SHH A2. In een draak van een eerste helft (0-4!) leek de wedstrijd te zijn beslist. KGA1 kwam zeer sterk terug maar het was net niet genoeg.

De Grashoekse spelers gingen vandaag per fiets naar Koningslust, zodat na de wedstrijd tegen Herten een glas bier kon worden gedronken op de goede afloop. Het bier smaakte bitter omdat er veel meer in had gezeten vandaag.

Chris was te laat en moest zijn "zonde" met een reservebeurt bekopen. De geelzwarten bakten er in de eerste helft niet veel van, en dan druk ik me zachtjes uit. Een slappe wedstrijdmentaliteit en in no-time met 0-4 achter. De slechte eerste helft kon dan ook heel snel vergeten worden.

In de rust was het akelig stil in de kleedkamer. Maar de stilte zei genoeg. KGA1 kwam furieus uit de startblokken. Binnen 4 minuten was het 2-4. Iedereen geloofde in een goed resultaat. Wouter scoorde 2x, eerst na een assist van Chris, en de 2e met een schot uit  de 2e lijn.

KGA1 was ineens heer en meester. Toch viel aan de andere kant de 2-5, en dit leek de nekslag voor ons. Wederom een kopbal (4 kopdoelpunten van SHH zegt genoeg)! Daarna begon het kwartiertje van Chris!
In 15 minuten scoorde hij 3 keer. De eerste na een mooie steekpass van Sjoerd, de tweede na een solo, en de derde was van ongekende schoonheid, toen hij een vrije trap in de kruising joeg van 20 meter. Chris was zonder meer "the man of the match". Allereerst door het te laat komen, en daarna door 3 doelpunten. Toch zou het rendement hoger zijn geweest als er ook oog is voor de medespelers die er soms beter voor staan om te scoren. Het zij je vergeven.

In de 80e minuut maakte SHH de 5-6 na wederom een kopdoelpunt.......
De beslissing in  de wedstrijd.

Mannen, laten we afspreken dat we de volgende wedstrijd vanaf minuut 1 beginnen met een goede wedstrijdmentaliteit dan komt alles goed.

Iedereen nog een fijn weekend, en succes bij de senioren morgen.