Oefenwedstrijd Grashoek 1 - Leveroy 1 eindigde in 1-1

16 augustus 2015 12:00

Cendy van Ophoven

Door Piet Spee.

Op De Peelrand rolt de bal weer.  Bij een lichte regen  hebben Grashoek 1 en Leveroy 1 een aardige oefenpartij op de natte grasmat gelegd. De bezoekers leken wat verder in de voorbereiding en creëerde meer mogelijkheden. Grashoek had in de gisteren 21 jaar geworden doelman Koen Clephas de absolute uitblinker. In minuut 22 raakte Leveroy met een hard schot de paal. Na 34 minuten voorkwam Koen met een knappe redding de voorsprong van de gasten. Twee minuten later moest ook de gastendoelman reddend optreden bij de gevaarlijkste Grashoek aanvaller Erwin Pijnenburg.

Vijf minuten na het begin van de tweede helft kwam Leveroy op 0-1. Een van korte afstand ingeschoten bal door Bart Sillekens stuiterde in de korte hoek over de doellijn. Er ontspon zich hierna een levendige strijd. De bezoekers wilde meer maar strandde enkele malen op Koen. Grashoek joeg op de gelijkmaker. Bij de geelzwarten speelde Leike Cuijpers door zijn vele balcontacten een uitblinkende rol.  Na 80 minuten viel dan toch de verdiende gelijkmaker. Erwin Pijnenburg kwam op links goed door en rondde bekwaam af.  1- 1 en zette hiermee de eindstand op het bord.