Gehavend Grashoek kansloos in bekerduel tegen 4e klasser HBSV.

H.B.S.V. 1 (zon)

... (intikker)
... (solo)

Mannen, 1, Groep 1 36

29 augustus 2015 18:00

Berben, P.M.J.

Door Piet Spee.

In het sportpark Schansheide te Hout-Blerick  is Grashoek tegen een kansloze nederlaag aangelopen De geelzwarte miste te veel basiskrachten om enige kans te maken op een redelijk resultaat. De wedstrijd op deze warme zomeravond  was binnen een half uur een gelopen koers.  De thuisclub leidde toen al riant met 3 - 0 door treffers van Stan Hovens, Walda Moreno en Danny Kraus.  Het spijtige was dat die doelpunten zo gemakkelijk werden weggegeven.  Op slag van rust maakte Stan Hovens  er nog 4 - 0 van.

Vijf minuten na het begin van de tweede helft was het alweer raak voor HBSV. Danny Kraus verhoogde de score naar 5 - 0.  Invaller doelman Luuk Houben  had aan geen enkel doelpunt schuld en heeft nog een paar goede reddingen verricht om een hogere score te voorkomen.  Met drie 16-jarigen  Leike Cuijpers, Chris  Hunnekens en Marco Sijben  heeft Grashoek regelmatig geprobeerd naar voren te voetballen. Een doelpunt zou wel verdiend zijn geweest . Het bleef 5 - 0.  De bekercompetitie is weer voorbij.  Grashoek behaalde 1 punt uit de drie wedstrijden. Doelsaldo  2 - 10.  Dit is beter dan in de twee voorgaande seizoenen.  Met dit positief geven blikken we vooruit op de komende competitie die voor Grashoek begint op zondag 13 september  met de derby tegen Helenaveen op De Peelrand.