Grashoek 1 verliest oefenwedstrijd in Leveroy.

Leveroy 1 (zon)

Benny van Berlo (penalty)
... (scrimmage)
... (schot)
... (solo)

1 februari 2015 13:00

van Veenendaal Weert

Door Piet Spee.

Grashoek begon voortvarend  op het fraaie sportcomplex in Leveroy een oefenpartij tegen de club van die naam. Na een kwartier begon Joep Janssen aan een solo en werd binnen de zestien meter onreglementair gestuit.  Benny van Berlo benutte de toegekende elfmeter feilloos.  5 minuten voor de rust kwam de thuisclub door een keepersfout op 1-1.  In de tweede helft hadden de geelzwarten weer de betere start.  Na 50 minuten scoorde Tim van Ophoven op fraaie wijze 1-2.  Grashoek  kreeg meerdere uitgelezen mogelijkheden om de voorsprong uit te bouwen. Een schot ging tegen de paal. Naar mate de wedstrijd vorderde nam Leveroy steeds meer het heft in handen. Dit resulteerde een kwartier voor tijd in de gelijkmaker. 2-2.  Kort voor tijd pakte Leveroy zelfs de overwinning.  Een snelle aanval over links werd  doeltreffend afgewerkt.