JO19 verliest derby tegen BEVO

ST Koningslust/Grashoek JO19-1

... (schot)
Lars Timmermans (intikker)
Luuk Gloudemans (vrije trap)
... (intikker)
... (kopbal)

4 november 2023 15:00

G.P.H. Theunissen

Sportpark Beringe Buiten
Past. Geurtsstraat 3
5986NN
BERINGE
tel. 077-3074431

Om 15.00 uur de aftrap voor de derby in Beringe waar Valentijn, Rens en Daan niet kunnen voetballen door blessures en ziek zijn.
Graslust heeft een klein overwicht en creëert ook kansen, maar het is BEVO dat na een kwartier spelen op voorsprong komt. Vijf minuten later scoort Graslust met een intikker van Lars de gelijkmaker en ongeveer 10 minuten later scoort Luuk uit een directe vrije trap, met hulp van de BEVO doelman, de 1-2 voorsprong. Dat had meer kunnen zijn als het schot van Tim op de paal, wel een doelpunt was geworden.
Na rust wederom Graslust wat kansen creëert maar helaas weten Niek S. en Quinten deze niet te benutten. Met name door de nummer 10 en 17 blijft BEVO gevaarlijk en door slecht uit verdedigen scoort BEVO in de 67e minuut de gelijkmaker. Graslust gaat voor de 3 punten en kiest vol voor de aanval wat ook ruimte biedt voor BEVO. Een lange bal op de nummer 17 die met een schitterende lob de 3-2 scoort tien minuten voor tijd. Dit wordt ook de eindstand. Een boeiende wedstrijd, waar we ondanks de nederlaag, met een goed gevoel op terug kunnen kijken.
Zaterdag 11e van de 11e spelen we niet. Maandag 13 november ontvangen we thuis Bieslo uit Beesel.