Doelpuntrijke wedstrijd Graslust JO19

De Koningstraat 26
5984NJ
KONINGSLUST

Mede dankzij Graslust werd het een doelpuntrijke wedstrijd tegen de mannen uit Heusden.
De Brabanders hanteerden veelal de lange bal en door niet goed opstellen kwamen zij vaker vrij voor keeper Niek G.
Na 6 minuten stond Graslust al met 2-0 achter maar in de 8e minutt kwam het terug in de wedstrijd door een doelpunt van Getachew op aangeven van Quinten. Door het eerder bovengenoemde gingen we helaas rusten met een 1-5 achterstand.
In de rust werd als doel gesteld dat ONDO niet meer tot scoren kwam en wij wel. Dit lukte in de 56e minuut door een doelpunt van Quinten. Maar ONDO schakelde een tandje bij en wist weer 2x het net te vinden. De laatste treffer van de wedstrijd was de 3-7 van Valentijn na een prima voorzet van Lars. Volgende week zaterdag een derby in Beringe.