JO19 verliest eerste competitiewedstrijd

5984NJ
KONINGSLUST
tel. 077-4653226

Na wat verschuivingen door afgelaste wedstrijden speelde Graslust JO19 vandaag de eerste competitiewedstrijd en meteen een derby tegen Helden JO19-3. Het begin van de eerste helft was ff puzzelen voor beide ploegen. Door een verdedigingsfout maakte Helden de openingstreffer; 0-1. Graslust kreeg meer veldoverwicht maar echte kansen werden niet gecreëerd. Een vrije trap van Neil werd prima binnen gekopt door Joeri. Ruststand 1-1.
In de 2e helft weer een achterstand voor Graslust door een verdedigingsfout; 1-2.
Graslust kon niet echte kansen creëren, mede door blessures en de vele positiewisselingen werd het er niet beter op. Dan maar een slotoffensief en door bepaalde omzettingen kreeg Graslust wederom een veldoverwicht maar helaas werd de gelijkmaker niet gescoord. Een schot van Valentijn op de lat had een doelpunt verdiend. Eindstand 1-2.
Maandag a.s. de volgende competitiewedstrijd op de Lust; aanvang 19.30 uur. Komt dat zien!