JO19 wint in Beesel

5954NA
BEESEL
tel. 077-4741003

Op sportpark de Solberg won Graslust verdiend van Bieslo. Het begin was stroef van beide partijen, net zoals de staat van het veld (hobbelig).
Na ongeveer een kwartier kreeg Graslust een overwicht en er werden ook kansen gecreëerd maar helaas niet benut. In de 36e minuut kapt Rens zich knap vrij en schiet met een strak schot via binnenkant paal de openingstrefffer binnen. Dit was ook de ruststand. Na rust wederom een veldoverwicht voor Graslust en in de 55e minuut scoort Getachew de 0-2 en er hingen meer doelpunten in de lucht. Een prima voorzet van Niek S op Quinten, werd door laatstgenoemde prima diagonaal ingekopt. Helaas werd dit doelpunt wegens buitenspel afgekeurd, wat naar later bleek helemaal geen buitenspel was volgens hun eigen grensrechter!? Bieslo kon geen echte kansen creëren en Graslust controleerde de wedstrijd. In de 90e minuut een corner van Joeri die door Neil met een omhaal tot doelpunt werd gepromoveerd. Eindstand 0-3.
Niet een beste wedstrijd maar toch weer drie punten. Zaterdag 29 september a.s. een derby tegen Kessel op sportpark de Lust in Koningslust. Aanvang 15.00 uur.