JO19 boekt ruime overwinning

... (schot)
Tim Vaessen (intikker)
Lars Timmermans (intikker)
Karst Megen, Van (intikker)

2e klasse Zwaluwen Jeugd Beker (1e fase) 17

18 september 2023 19:30

L. van Rengs

Sportpark De Lust
De Koningstraat 26
5984NJ
KONINGSLUST

Vanaf het begin had Graslust een overwicht en via de zijkanten werd geprobeerd kansen te creëren. Na enkele kansen scoorde Joeri de openingstreffer, maar helaas was het 2 minuten later alweer gelijk. Voor rust stelde Graslust nog orde op zaken. Eerst de voorsprong gescoord door Tim en daarna de 3-1 door een geweldig afstandsschot van Luuk en net voor rust nog een doelpunt van Lars.
In de tweede helft had Laar door een omzetting zowel een klein veldoverwicht maar echte kansen kwamen er niet en als deze er toch kwamen stond daar Niek G. In de 82e minuut maakt Getachew zich vrij en met een geweldig schot over de keeper gaat de bal in het doel. In de een na laatste minuut krijgt Karst loon voor het harde werken en tikt de 6-1 eindstand binnen. Een prima overwinning van de Graslust mannen. Zaterdag a.s. gaan we naar sportpark de Solberg in Beesel en spelen we tegen Bieslo JO19-1. Smaakt Graslust weer het zoet der overwinning?