Grashoek en Koningslust delen de punten.

Koningslust 1 (zon)

Mannen KNVB beker Amateurs poulefase Groep 2 32

10 september 2023 14:30

M. van Duijl

Sportpark De Lust
De Koningstraat 26
5984NJ
KONINGSLUST
tel. 077-4653226

Onder zware weeromstandigheden bij 32 graden werkten de 2 buren hun tweede bekerwedstrijd af. Het duel kende geen winnaar en dat was ook een goede afspiegeling van de krachtsverhoudingen, geen van beide ploegen verdiende het om te winnen. Grashoek had dan wel het betere veldspel en kreeg ook wel de meeste kansen maar gezegd moet worden dat het vooral halve kansen waren zodat de Koningslust defensie vrij makkelijk stand hield. Koningslust was iets minder dreigend en moest het van een paar bevliegingen hebben wat ook niets opleverde. De beide defensies scoorde een voldoende wat betekend dat het voor de toeschouwers niet aantrekkelijk was maar dat mogen wij de spelers vergeven want het was een zware beproeving onder de brandde zon deze middag.

Door John Janssen.