Paashaas brengt Grashoek geen gouden ei tegen Panningen

5981XW
PANNINGEN
tel. 077-3074394

Het is weer zondag! Uhh.. wacht even, welke dag is het ook alweer? Ohja maandag, paasmaandag om maar even specifiek te zijn! Tegenstander op deze zonnige morgen; Panningen 4. Precies dezelfde tegenstander als de laatste wedstrijd die alweer op 19 maart gespeeld werd. Toen werd er nog gewonnen, maar zou er nu na 3 weken rust weer scherp aangetreden kunnen worden?

Aan de zaterdagavond heeft het deze keer niet kunnen liggen, maar op de zondag werd deze keer ook weer wat afgezopen. Dat werd wel duidelijk om 9;29 's morgens vroeg. Bart wist namelijk 15 minuten voordat er aangefietst werd een appje te sturen dat hij toch even rechtstreeks zou komen. Hij was namelijk tijdens het paaseieren zoeken (of slapen) helemaal vergeten dat er ook gevoetbald moest worden. Wat het nog net iets erger maakte, was dat hij vervolgens ook nog even halsoverkop de eikel was vergeten...

Maar goed, ook zonder Bart kon er aangefietst worden. Een goede warming-up voor velen zou je zeggen, lekker die beentjes even los. Niet voor Brian hoor, die was namelijk al kapot van het fietsen voordat Panningen überhaupt bereikt werd. Maar goed, het is ook altijd wind tegen op de Kaumeshoek hè.

En het was nog niet gedaan met de rare fratsen. Voordat aan de warming-up begonnen kon worden kwam Jim er namelijk achter dat zijn voetbalschoenen helemaal uit elkaar lagen. Dat komt natuurlijk door al dat harde trainen van de afgelopen weken. Maar gelukkig, een beetje tape doet wonderen in de kelderklasse, en Jim kon weer vrolijk over het veld huppelen.

Na de warming-up was het tijd om te beginnen. Met op het veld een gek gezicht; Tymo Janssen was namelijk nergens te bekennen. Die had zichzelf namelijk "opgeofferd" om met het eerste mee te gaan. In ruil daarvoor Joeri en Jarno uit twee. Opgeofferd of verraden, dat zou nog maar even moeten blijken in de wedstrijd ;) ...

En vanaf hier wordt het een beetje vaag. Ik ga even uit van de notities van succestrainert Jesse, omdat deze verslaggever zelf een paasbrunch zat te verborberen (of toch weer naar de Efteling?).

Vanaf het begin af aan was het alle zeilen bijzetten voor Grashoek. Panningen was namelijk uit op revanche. Het was dus vechten voor elke bal. Tot groot genoegen van het publiek. Zo was het namelijk Sil die in de 8e minuut al een AAAAAH MAN uit wist te kramen. Heel de paasmarkt in Panningen moet deze toch gehoord hebben! Maar, diezelfde Sil wist in de 12e minuut ook gevaarlijk voor het doel te komen. De "megakans" werd echter gemist.

Het was steeds meer achteruit voetballen voor Grashoek; Panningen werd namelijk steeds gevaarlijker. Het leidde er dan ook toe dat Luuk even de grasmat van dichtbij wilde inspecteren. Gelukkig zat trainer Piet er bovenop; "veteraan opstaaaan!" klonk over het veld. Echter, al het gecoach mocht niet baten. Panningen wist namelijk in de 19e minuut een schot op doel te lossen. Keeper Job dook over de bal heen, en; 1-0.

Dit zou vervolgens ook de stand tot de rust blijven. Zou er na de rust meer mogelijk zijn?

Het antwoord daarop is, luid en duidelijk, néé. Zo begon het in de 48e minuut al met een schot op EIGEN doel van Sjoedje, en kon in de 50 minuut de 2-0 alweer binnengeschoven worden. Het ging nu snel, in de 56e minuut werd namelijk ook alweer de 3-0 gemaakt.

Maar, ook een positief ding van vandaag. Waar we normaal royaal door het ijs zakken bij een achterstand, werd vandaag stand gehouden. Buiten een mooie "AAH KUT BAL" van Timo teeuwen, werd de score op 3-0 gehouden. Totale vernedering was dan ook uitgesloten!

Er werd met 3-0 verloren. Geen nieuw vat bier voor 3 keer punten op rij te pakken, en Brian kreeg weer een vat bier door de neus geboord. Echter, genoeg reden om er toch nog een mooie middag van te maken. Zo werden nog de nodige pilsjes in de Panningse kantine genuttigd (en bij Dotje) en kon er toch met een lach de dag worden afgesloten. Aankomende zondag spelen we uit tegen Beringe 4, hopelijk kan dan de draad weer opgepakt worden! Tot dan!

Eikel vd week; Bart, voor het verslapen en vergeten van de eikel. De eikel kon weer fijn terug mee naar huis :D