Graslust JO19 is de weg kwijt

Jelle Peeters (intikker)
Assist: Tim Vaessen
... (schot)
Jelle Peeters (vrije trap)

3 december 2022 14:15

J.C.M. van Lierop

Sportpark De Houwakker
Houwakker 31
6035PK
OSPEL
tel. 0495-633060

Vandaag een wedstrijd met veel afwezigen aan onze zijde, maar toch klinkt om 14.15 uur het beginsignaal in Ospel. Graslust kan geen vuist maken en op het middenveld worden we overlopen. Als we de bal al hebben zijn we deze binnen de korste keren weer kwijt.
Door een schot en een penalty is de ruststand 2-0.
In de rust wordt gezegd dat we nog 'gewoon' kunnen winnen; zoveel kansen heeft Ospel ook niet gecreëerd. Het begin van de 2e helft is veelbelovend. Na 2 minuten scoort Jelle de aansluitingstreffer nadat de keeper een schot van Tim niet kan controleren. Graslust kan echter niet doordrukken (veel balverlies) en Ospel scoort zelfs de 3e en de 4e treffer en kan het zich veroorloven een strafschop te missen. Met een slim genomen vrije trap maakt Jelle de 2e treffer, maar 5 minuten later scoort Ospel weer. Eindstand 5-2. Hopelijk kunnen we zaterdag a.s. in de derby tegen BEVO onze ruggen rechten.