Grashoek wint overtuigend eerste oefenwedstrijd tegen SVVH met 4-0.

SVVH 1 (zon)

19 augustus 2014 19:45

Gubbels Swartbroek

Een monter spelend Grashoek legde vooral in de eerste helft goed spel op het groene gras van de Peelrand. Na 20 minuten opende Benny van Berlo de score. Met twee fraaie afstandsschoten in de 25e en 35e minuut bracht Bas Maessen de stand nog voor de rust op 3-0. Ook de gasten uit Heibloem kregen kansen maar doelman Koen Clephas hield met fraaie reddingen de 0 vast. In de tweede helft hielden beide ploegen elkaar goed in evenwicht. De uitblinkende Tim Koch tekende in de 87e minuut voor de eindstand 4-0.  Scheidsrechter Gubbels uit Swartbroek floot een goede wedstrijd.