Baarlo een maatje te groot voor Grashoek in bekerwedstrijd 5-0.

Baarlo 1 (zon)

Mannen, 1, Groep 1 38

23 augustus 2014 18:00

Beucken, N.G. van de

door Piet Spee.

Grashoek miste enkele dragende spelers. Dat deed zich flink gevoelen in de eerste bekerwedstrijd tegen Baarlo. De derde klasser was in het sportpark de Meeren  op alle linies de gasten de baas. Doelman Koen Clephas had een drukke avond en kweet zich uitstekend van zijn taak. Al na 14 minuten verscheen de 1-0 op het scorebord. Dennis van de Vinne profiteerde van een mistrap. Het was veel eenrichting verkeer  en het was dan ook niet verwonderlijk dat het  na 30 minuten 2-0 werd door Frank van Oijen en drie minuten later score de zelfde speler 3-0. Aanvallend kon Grashoek weinig uitrichten.  Rust 3-0.
In de tweede helft het zelfde spelbeeld. Toch duurde het nog tot de 68e minuut voordat Matthijs Hanssen de 4-0 kon aantekenen. Tim van de Heuvel scoorde  in de 74e minuut 5-0 .In het laatste kwartier deed Grashoek nog pogingen om de spreekwoordelijke eer te redden maar de aanvallers liepen zich vast. Met de stand 5-0 floot de goed leidende scheidsrechter Nico van de Beucken uit Belfeld voor het einde van de wedstrijd. .