Grashoek Veteranen - VVV'03 Veteranen

... (solo)

31 mei 2014 17:30

Michel Gommans

De laatste wedstrijd van het seizoen, vakantie! Voor de wedstrijd was er afsluitingsdag van de jeugd van de volleybalclub en de voetbalclub dus het was druk op de Peelrand. Sommige spelers hadden hier al aan deel genomen en hadden daar misschien hun krachten al verspeelt.
We kwamen op achterstand door een eigen goal en vlak voor rust maakten de mannen uit Venlo ook nog de 0-2 uit een corner. Veel verder dan een afstandsschot en wat afzwaaiers kwamen we zelf de eerste helft niet.

Na wat wisselingen in de rust gingen we verder. Al snel was het 0-3 doordat de oud VVV speler Harold Derix zijn kunsten vertoonde en de verdediging kansloos liet. Niet veel later deed Grashoek wat terug. Een corner kopte Richard Janssen in het hoekje. Hoe dichter we bij het einde kwamen hoe meer kansjes we kregen Antonie Teeuwen maakte zijn eerste doelpunt voor de veteranen 2-3 we gingen nog wel op zoek naar de gelijkmaker maar dit kwam er niet van omdat de goed leidende scheidsrechter Michel Gommans er een einde aan maakte.

Na de wedstrijd was het nog lang gezellig in de kantine mede door de kampioenen van Grashoek B1!!!