Grashoek Veteranen - Panningen Veteranen

Grashoek Veteranen

Panningen Veteranen

17 mei 2014 17:00

Lekker weertje in Grashoek. Om 17.00 stonden er 22 man aan de aftrap in Grashoek. Coach van Berlo was blij dat hij er 11 op kon stellen door het late afmelden van sommige spelers.
De mannen van Panningen begonnen fel en hadden meteen in de eerste minuut een dikke kans om op voorsprong te komen maar dit gebeurde niet. Niet veel later was het Grashoek met een grote kans de meeste telde hem al maar de keeper van Panningen kreeg zijn vingertoppen er nog net tegen aan. Verder kregen we nog wel wat kansjes maar steeds de eind paas was niet goed of de spelers begrepen elkaar niet wat de bedoeling was. Net voor rust kreeg Panningen nog een grote kans maar de speler kopte geheel vrij over.
Tweede helft kregen we nog wel verschillende kansjes. Roger van Gemert raakte twee maal het aluminium de bal die terug kwam schoot Paul Strik hard langs en veel te hoog. En waar de geel/zwarte voorin de kansjes niet benutten of slordig bal verlies leden op de helft van de tegenstander counterde kepel tot twee keer toe wel zeer effectief. Eindstand 0-2.

Nog 1 wedstrijd te gaan. Maar eerst volgende week het Randje van Limburg toernooi!!!