Baarlo Veteranen - Grashoek Veteranen

Baarlo Veteranen

Grashoek Veteranen

3 mei 2014 17:00

Afgelopen zaterdag was alweer de laatste uitwedstrijd van het seizoen. Ons seizoen duurt nog wel 4 weken maar dit zullen 3 thuis wedstrijden zijn en die ene uitwedstrijd gaat niet door vanwege het Randje van Limburg toernooi.
Baarlo was zaterdag de tegenstander. En Baarlo is voor ons dit seizoen een onneembare horde. En niet zo zeer dat ze zoveel beter waren dan ons maar omdat ze veel beter met de kansjes omgingen. 3 keer kwamen ze aan de goal van onze keeper en drie keer was het raak. Hierbij kregen ze wel wat hulp van de geel/zwarte, met slechte terug speel ballen of het niet uitstappen om ze buitenspel te zetten enz. Ook Grashoek kreeg wel kansjes maar de keeper stond steeds in de weg of de goal was te klein. Net voor rust wist Wilko van Sleeuwen toch een doelpuntje mee te pikken. Vanuit een corner kwam de bal voor zijn voeten en schoot hem hard tegen de touwen.
De tweede helft was Grashoek wel de betere partij maar scoren lukte niet ook omdat we nog even met 10 man moesten spelen omdat Jeroen Maessen van de scheids even buiten het veld moest gaan staan.
Nou we kunnen nog 3 keer winnen dit seizoen en dat gaan we ook zeker proberen!!!