Koningslust veteranen - Grashoek Veteranen

Koningslust veteranen

Grashoek Veteranen

19 april 2014 16:00

Gona (Koningslust) - SV Grashoek. Lekker lente weertje in Koningslust. De wedstrijd was een uur naar voor gezet omdat het hoogste elftal van Gona een derbie tegen Echgel had.
We begonnen heel slap van beide kanten maar toch waren wij de betere partij. Paul Strik, Richard Janssen en Hans Hunnekens waren de eerste helft trefzeker. Over de vele gemiste kansen zullen we het maar niet over hebben.
De tweede helft waren het Richard Janssen 2x, Paul Strik, Roger van Gemert en Bart van Mullekom die het net wisten te vinden. Ook Paul Spreeuwenberg was trefzeker. Hij had eindelijk ook zijn goal gemaakt maar die werd onterecht afgekeurd voor buitenspel. De mooiste van de middag kwam op naam van Roger. De keeper trapte uit en wilde terug naar zijn doel hobbelen. Roger kon de bal op zijn borst controleren, 1 keer laten stuiteren en vanaf de middencirkel uithalen. De bal stuiterde onderweg nog een keer en ging zo over het kepertje heen!!

Volgens ons waren er maar 8 doelpunten makers.De scheids had 0-9 opgeschreven. Telde Paul Spreeuwenberg zijn doelpunt dan wel???