Grashoek Veteranen - Wittenhorst veteranen

Grashoek Veteranen

Wittenhorst veteranen

12 april 2014 17:00

Lekker voetbalweertje in Grashoek. Niet iedereen was fit omdat Vrijdag een gezellig feestje in de de kantine op sportpark de Peelrand was. We begonnen goed en kregen wat kansjes. Het elke week terug kerend probleem was er ook vandaag weer. Alleen op de keeper af. Dit keer was het Paul Spreeuwenberg die alleen op de keeper af ging maar ook hij schoot de bal tegen de zeer goede (poolse) keeper aan. Ook Wittenhorst kreeg wat kansjes en we hadden dan ook geluk dat het aluminium het werk goed deed. Ruststand 0-0.

Na wat omzettingen in de rust begonnen we met zeer goede moet aan de tweede helft. De kansen waren er wel maar ook steeds weer die keeper. De mannen uit horst kregen geen echte kansen meer, en wat verder dan wat corners kwamen ze niet. Toch wisten we 1 goal te maken waardoor we de 3 punten in Grashoek hielden. Roger van Gemert kwam in de 16 meter en haalt uit. De bal komt onderweg zijn werk collega tegen en via de beste man belande de bal dan toch in het netje.

Een terechte overwinning. Volgende week gaan we naar de buren "Koningslust"!!