Sportclub Irene Veteranen - Grashoek Veteranen

Sportclub Irene Veteranen

Grashoek Veteranen

Roger van Gemert (intikker)
... (intikker)

5 april 2014 16:00

Waar de zon er niet echt door heen kwam in Grashoek was dit in Tegelen wel! Warm erg warm was het bij Irene.
We begonnen goed en dit resulteerde ook een een aantal kleine kansjes. Echt in de problemen kwamen we niet want verder dan wat afstand schoten kreeg de keeper niet naar zijn doel.
Na een hele goeie steekpaas hoefde Roger van Gemert alleen nog maar een hoek te kiezen 0-1. Niet veel later weer het zelfde, een steekpaas van Bartje hoefde Paul Spreeuwenberg alleen nog maar aan te tikken om de goeie keeper van Irene door zijn benen te tikken, De discussie was na de wedstrijd alleen heeft Paul die bal wel aangeraakt?? Ik als verslaggever schrijf hem op zijn naam. Rust!!!

De tweede helft was het na een paar omzettingen nog maar één richtingverkeer. Bijna alle Geel/zwart konden 35 minuten lang op de helft van de tegenstander voetballen. Op een moment na, grensrechter Peter Adriaans werd over het hoofd gezien tot 2 maal toe voor buitenspel en een speler maakte nog een handsbal toch telde de scheids die heel wat twijfel momentje had de goal voor Irene goed 1-2. Het leek wel of de beste man het er om deed. Maar niet veel later was het dan toch weer raak voor Grashoek. Bart van Mullekom wist nu wel het net te vinden nadat hij eerder alweer 1 op 1 miste was het nu wel raak 3-1.

Het was een zeer leuke pot met aanvallend voetbal van Grashoek zijde. Misschien had Paul Spreeuwenberg nog 2 penalty's moeten hebben en hadden we nog wel 5 goals meer mogen maken. We konden tevreden de 3e helft in!!!