TSC"04 Veteranen - Grashoek Veteranen

TSC"04 Veteranen

Grashoek Veteranen

... (schot)
Roger van Gemert (intikker)
...

22 maart 2014 16:00

De eerste wedstrijd van 2014 en dat was te merken. Het wedstrijdritme was ver te zoeken bij de geel/zwart. De spits wist nog niet hoe hij de bal om de keeper heen moest schieten. Sommige wisten niet dat je de bal naar de zelfde kleur moest spelen enz..
Nadat de hagelbui was overgetrokken kon we beginnen in de regen. We kregen wel wat kansjes maar het lukte niet om het netje te laten bollen. De kansjes waren over en weer maar uiteindelijk kwam T.S.C toch op voorsprong. Een afstand schot was onhoudbaar voor de uitstekend keepende van Sleeuwen 1-0. Grashoek liet het er niet bij zitten en maakte al snel de gelijkmaker. Met een goede actie speelde Richard Janssen op de achterlijn zijn man voorbij. Het balletje dat hij terug legde werd goed ingeschoten door de inlopende Roger van Gemert.
Na de rust was er aan het spelbeeld niet veel veranderd. Nog steeds kansen voor allebei de ploegen. Maar nog steeds wou het niet lukken om de bal langs de keeper te schieten of om hem voorbij te gaan kwam ook niet in de kopjes op. De scheids die verder goed leidde had wel twee penalty's aan de geel/zwarte mogen geven. De eerste keer werd Richard in de 16 meter neergehaald. Het tweede moment werd er een handsbal door de scheids over het hoofd gezien. De counter daarop was het raak voor de mannen van Tegelen. Dit was ook de laatste minuut van de wedstrijd dus we konden het ook niet meer herstellen.
Uitspraak van de dag was dan ook: HET KAN ALLEEN MAAR BETER GAAN DE VOLGENDE KEER!!!