Verdiende winst!

E-pupillen zaterdag, E1, 2e klasse 403

12 april 2014 10:30

Stanley Cuijpers

Op een zonovergoten Sportpark de Peelrand moest het na twee nederlagen op rij vandaag weer eens gaan gebeuren. Tegen het laag geklasseerde DESM uit Weert zou een ruime overwinning het enige zijn wat telde.

Na een prima warming up werd scherp aan de wedstrijd begonnen. Meteen werd de tegenstander duidelijk gemaakt wie het beste team had. In de derde minuut was het dan ook al raak. Ruud schoot een prima assist van Joris binnen 1-0.  Een paar minuten later stond grashoek niet op te letten en soleerde de "messie"van Weert makkelijk naar de goal van Randy. Beheerst tikte hij de bal binnen 1-1. Vanaf dat moment was het Grashoek wat de wedstrijd weer volledig in zijn greep nam. DESM kreeg amper een kans en Grashoek liep in de eerste helft uit naar een 4-1 voorsprong dor gaols van Jelle, Luc en Coen.  En als daar dan een keer een tegenstoot was dan stond daar altijd nog Gabriël of Randy om de bal op te vangen.

Na rust zou je verwachten dat we het spelletje simpel uit zouden spelen. Maar niets was minder waar. Veel slechte passes kwamen bij de tegenstander uit. En er werden kansen weeggegeven. De onvermijdelijke 4-2 kwam dan ook niet als een verrasing. Na een minuut of 10 vrij spelen voor de mannen uit Weert was het toch weer Grashoek E1 wat het heft in handen nam. vele kansen werden onnodig gemist, maar in de laatste minuten van de wedstrijd was het toch eindelijk weer raak. Levy, Luuk en Coen scoorde met verwoestende schoten op gaol!.

De komende twee weken geen wedstrijden ivm Pasen en Koningsdag. Dan treden we op 3 mei weer aan tegen onze "angstgegner" RKMSV E2. benieuwd of de leiders deze keer een kop koffie aangeboden krijgen ;)