Geen kans voor Grashoek in oefenwedstrijd tegen RKSVN.

RKSVN 1

Jasper Blaauw (schot)
Joost Gorissen (schot)
Antonie van Tankeren (intikker)
Jasper Blaauw (schot)

14 september 2021 19:30

Cendy van Ophoven

Door Piet Spee.

Grashoek heeft ook de vierde oefenwedstrijd verloren. De geelzwarten kwamen er tegen de fris spelende 5e klasser uit Neer niet aan te pas. Weliswaar werden enkele sterkhouders gemist maar hier door kregen anderen de kans om zich aan te bevelen maar hebben dit niet gedaan. De oranjehemden domineerden over alle linies. De aantal keren dat de bal bij de tegenstander werd ingeleverd was ontstellend hoog. Toch duurde het in de eerste helft tot de 43 minuut voordat Neer op voorsprong kwam. Jasper Blaauw was trefzeker 0-1. Het enige aanvallende wapenfeit van Grashoek zijde was een vrije trap van Erwin Pijnenburg op de lat.
Na de pauze gooide de gasten de remmen los. In de 55e minuut scoorde Joost Gorissen 0-2 en de derde treffer volgde snel na 59 minuten door Antonie van Tankeren. Wat de geelzwarten daar tegen over zetten was te weinig. Het was aan het goede verdedigingswerk van Mike en Tjerk te danken dat de achterstand niet snel opliep. Toch werd het in de 83e minuut nog 0-4 door Jasper Blaauw die zijn tweede treffer van de avond scoorde.