Zware wedstrijd, maar wel gewonnen!

Grashoek JO11-1

FC Oda E3

... (solo)
Joris Fransen (corner)
... (solo)
Assist: Luuk Vanlier

E-pupillen zaterdag, E1, 2e klasse 403

22 februari 2014 10:30

De voorjaarscompetitie is van start! Op een nat en modderig veld moesten onze mannen aantreden tegen Oda E3 uit Weert. Een tegenstander die we in de zaal ook al hadden ontmoet. In die zaal wedstrijd was SV Grashoek duidelijk beter, dat was vandaag wel iets anders. Grashoek E1 begon zeer zwak aan de wedstrijd, er werd niet gestreden, en het baltempo lag veel te laag. Hierdoor lukte het Oda makkelijk om de bal telkens te onderscheppen. In de 6de minuut leverde dat dan ook een kans, en een doelpunt op. Grashoek was wakker, en begon langzaam ok steeds meer aan te dringen. In de 8ste minuut was het dan ook Joris die een corner met een mooi boogje in het doel krulde! De eerste helft werd het nog vaak spannend voor beide doelen. Voor de tweede helft werd in de rust meer stijd gevraagd. Het voetballen zou dan vanzelf wel komen. Ondanks deze woorden werd meteen in het begin van de tweede helft weer een simpele fout afgestraft. 1-2. Hierna begon Grashoek aan een aanvals offensief, wat resulteerde in vele kansen. ook Oda kreeg ruimte om enkel keren voor Randy op te duiken. maar Randy stond als een huis en hiel het doel schoon de rest van de wedstrijd. Joris was the man of the match en scoorde nog 2 x waardoor Grashoek met de eerste winst van deze competitie naar de kleedkamer kon.

Niet heel goed gespeeld, maar toch gewonnen ;)