Perfect herstel!!

... (solo)

E-pupillen zaterdag, E1, 2e klasse 402

30 november 2013 9:30

Ongelofelijk hoe wisselend de E1 presteert dit seizoen. Vorige week nog de zeperd tegen Kessel, en vandaag.. en walk-over tegen Roggel E2. In het kleedlokaal werden de kopjes nog eens goed toegesproken. Een goed resultaat vandaag waren de jongens aan de leiding verplicht! Tegen het laag geclasseeerde Roggel moesten we als team gaan spelen. En dat gebeurde.. Vanaf de eerste tot aan de laatste minuut was het Grashoek aan de bal. Omdat de meesten hun positie heel goed hielden voetbalde we makkelijk en vielen de doelpunten als rijpe appelen van een boom. Jammer genoeg was de keeper van de thuisclub tegen al dat geweld niet opgewassen. Hij brak naar alle waarschijnlijkheid zijn pols na een snoeihard schot van Coen. Hopelijk komt het goed met het mannetje. Roggel scoorde wel in de laatste minuut, omdat Grashoek na 17 treffers er wel in geloofde. Voor de rest had Randy een relatief rustig dagje in de goal. Het mooie is dat ook Levy vandaag het netje heeft gevonden.. en nog wel met een mooi schot!

Volgende week naar Reuver voor de laatste wedstrijd van de competitie.. we zijn benieuwd..