JO11-1 wint ook in Lomm

ST DEV-Arcen/RKDSO JO11-1

Grashoek JO11-1

16 november 2019 10:30

De JO11-1 heeft vandaag de zesde overwinning op een rij behaald, een zeer knappe prestatie voor de eerste jaars E spelers! Door de overwinning staan we op dit moment op een gedeeld derde plaats! De winst van vandaag werd niet zonder slag of stoot behaald. Er werd flink gevochten voor de bal, voetballend liep het niet altijd even soepel maar door hard werken werd het team uiteindelijk wel beloond met de drie fel begeerde punten. Het eerste kwartier stond vooral in het teken van wakker worden. De tegenstander was wel wakker en fysiek sterk, waardoor Grashoek het moeilijk had in de begin fase. Maar gedurende de wedstrijd kwam Grashoek steeds beter aan voetballen toe en kwamen de voetballende-kwaliteiten boven drijven. Met een tussenstand van 1-4 was Grashoek bij vlagen weer erg goed aan het ballen, met fraai uitgespeelde aanvallen werden de vele kansen helaas niet meer benut, behalve nog ene dan, de 1-5. Met een mooie 2-5 overwinningen konden we weer huiswaarst keren! Op naar de volgende wedstrijd, dan spelen we weer thuis!