JO11 te sterk voor Blerick en wint voor de 7de keer op rij

... (schot)

23 november 2019 10:30

R. (Ralph) Verhaegh

dGrashoek speelde zaterdag een thuiswedstrijd tegen Blerick JO11-3.
Op papier een makelijke wedstrijd, maar dat bleek vooral in de eerste heft helemaal niet het geval.
Blerick had in de begin fase het beste spel maar kon ook weer niet veel kansen crieeren of stuitte op onze goed keepende Guus. Tegen de verhouding in kon Grashoek via Stan toch op een 2-0 voorsprong komen.
Naarmate de wedstrijd vorderde kwam de JO11 beter in het spel en dat resullteerde meteen in een paar mooie uitgespeelde goals van Leike en Pim.
Grashoek liep daaran uit naar een ruime overwinning en staat nu op een mooie gedeelde derde plek samen met Venlose Boys. En dat is uitgerekend de volgende tegenstander op het programma.
Bij winst in Venlo staat Grashoek stevig op de derde plek. Wie had dat kunnen denken aan het begin van het seizoen. De trainers zijn super trots op de geweldige prestatie van het hele team. Chapeau!