JO11-1 wint van GFC'33

... (schot)
Assist: Pim Hendrix

12 oktober 2019 10:30

Met lente-achtige weersomstandigheden in de herfst, is het lekker voetballen, dat bleek ook vandaag toen de JO11-1 ging aantreden tegen de JO11-2 uit Grubbenvorst. De jongens en meisje uit Grashoek begonnen prima aan de wedstrijd, in combinaties ging de bal vlotjes naar voren en achterin stond het goed. Al snel in de wedstrijd kwam Grashoek op 1-0. Het publiek hoefde niet lang te wachten op nog meer doelpunten en kansen, vooral kansen! Over en weer werden mooie uitgespeelde aanvallen jammerlijk op het laatste moment gemist of gered door de keepers. Grashoek groeide verder in de wedstrijd en kwam op een zeer verdienstelijke 4-1 ruststand. Een prima eerste helft, misschien wel de beste tot nog toe van dit seizoen. Na de rust kwam GFC beter uit de startblokken en werd het af en toe nog spannend. Maar Grashoek bleef uiteindelijk bij de les en liet de overwinning geen moment in gevaar komen en uiteindelijk werd de eindstand 5-1 in het voordeel van de geel zwarte. Nu (na)genieten van de mooie wedstrijd en een week herfstvakantie!