JO11 veegt Bieslo in de tweede helft van de mat.

Bieslo JO11-1

Grashoek JO11-1

26 oktober 2019 9:30

De onder 11 speelde vandaag al om 9.30 uur een uitwedstrijd op het sportpark de Solberg tegen Bieslo JO11.
Een vroege wedstrijd waar de JO11 het vaak heel lastig mee heeft.
Ook vandaag begon Grashoek moeizaam aan de wedstrijd.
Bieslo, een fysiek sterke tegenstander, bracht Grashoek in verlegenheid, waardoor Grashoek moeite had om in het spel te komen. De 1-0 achterstand was hier het gevolg van.
Ondanks het moeizame spel kwamen de JO11 toch op gelijke hoogte.
Pim Hendrix schoot vanuit een corner op de lat en in de rebound schoot hij de bal met een lob weer in het doel, een prima doelpunt.
Even later was Stan Verhaegh de verdediging te slim af een maakt heel knap de 1-2.
Daarna scoorde Bieslo alweer heel snel de 2-2.
Naarmate de eerste helft vorderde, kwam Grashoek steeds beter in hun spel en werd er beter overgespeeld.
De achterhoede, onderleiding van uitblinkende Teun van Teefelen, gaf niets meer weg en op het middenveld werd steeds beter gecombineerd.
Dit resulteerde in goed aanvalsspel en zo kon Dennis Nowakowski op aangeven van Stan Verhaegh de 2-3 binnen knallen.
Stan die even later de rustand van 2-4 op het scorebord zette, met een prima solo verschalkte hij de Beeslese defensie.

Na de ranja was het genieten van het spel van de JO11.
Met de uitblinkende keeper Guus Linskens kreeg Grashoek nog maar 1 tegendoelpunt te verwerken. Het middenveld onderleiding van Leike van Rijt "alias Dybala" was Bieslo de baas.
En werd de ene na de andere aanval door de JO11 opgezet.
Dit resulteerde in nog 4 prima goals, Dennis maakt op aangeven van Stan de 2-5 en Stan bracht met nog een zuiver hatrick de eindstand op 3-8. Een prima reslutaat op deze prachtige zaterdag.
Waar de JO11 allemaal een groot compliment van de trainer voor krijgen!!

Volgende week speelt Grashoek de derby tegen Bevo, bij winst klimt Grashoek al naar de 4de plaats en dat zou een prima resultaat zijn in het eerste jaars E in de 3de klasse.

Jullie komen toch ook kijken volgende week?